Svar: Babykøkken
6. februar 2010
Alder:
6 mdr.
Kære Linette
Tak for det :)
Knivene jeg bruger i babykøkkenet er fra det japanske firma KAI og hedder "Pure Komachi". De er rigtig lækre og har piktogrammer i skaftet, så man på kniven kan se om den er til brød, fisk, kød osv. ligesom hver kniv har sin egen farve. De er ikke i plastik, men derimod i meget hård stål. Den farvede overflade fungerer samtidig som 'slip-let' belægning.
Når du ser et klip i babykøkkenet, hvor knivende bliver brugt, så kan du klikke på linket 'produkter' nederst i højre hjørne og får så en liste over de ting jeg bruger og hvor de kan købes.
Fuldstændig ligesom man også kan klikke og få opskriften frem :)
God fornøjelse :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske