Brev:
Fed fisk
7. februar 2010
Alder:
5 mdr.
Fed fisk
Kære Helen.
Du har skrevet at det er godt at give barnet fed fisk fra 6 mdr og frem. Mit spørgsmål er så om det må være røget eller om det skal være fersk?
Når barnet nærmer sig 6 mdr er det så relevant at begynde at korte af på dagslurende så han får omkring 3 1/2 - 4 timer over dagen? Han er nemlig begyndt at gå sent i seng og sover helt utrolig uroligt om natten, hvilket jeg nu henfører mest af alt til et udviklingstrin/ tigerspring. Han er stadig svær at få mos/grød i men jeg forsøger nu 3 gange dagl. Vil du sende mig en plan for ham som 6 mdr? Han står som regel op allerede kl 6.00 om morgenen.
Han bliver 6 mdr den 17/2-10
Hvornår kan man forvente at et barn ca kan sidde selv? Han har meget dårlig balance. Skal jeg træne den på gym. bold?
Med venlig hilsen
Pernille