Brev:
Hyppig afføring - 8 mdr.
7. februar 2010
Alder:
8 mdr.
Hyppig afføring - 8 mdr.
Hej Helen...
Jeg har et spørgsmål om min datters afføring....
Hun er aldrig blevet ammet og hun var et "gylpe-barn" så vi startede på grød, vælling osv da hun var 4 måneder. Hun spiser godt og smager gerne på alt hva man tilbyder hende... Jeg synes bare det er helt vildt så tit hun har afføring... det er mellem 6 og 10 gange om dagen.. som regel lige efter hun har spist.. og det er lige meget om det er havregrød til morgenmad eller lidt frugtmos som mellemmåltid eller når hun får flaske....
Det har været sådan her siden hun var omkring 6 måneder... hun har aldrig ville spise mere 150ml MME ad gangen... Hun gylper stadig når hun får flaske eller frugtmos.. alt som er lidt "tyndt" i konsistensen... har det noget med hendes mave at gøre? Burde jeg søge læge?
Venligst
Dorthe