Brev:
Vågner pludselig om natten - 2 år, 6 mdr.
7. februar 2010
Alder:
2 år, 6 mdr.
Vågner pludselig om natten - 2 år, 6 mdr.
Hej Helen.
Et hurtigt spg.
Carolina er nu 2½ år og er nu pludselig begyndt at vågne stort set hver nat kl. ca. 3 Hun har meget svært ved at falde i søvn igen, hvis ikke hun kommer ind til os i vores seng.
Jeg har prøvet at sidde hos hende, men så snart jeg går, går der ikke længe før hun kalder/græder igen. Hvad kan det mon skyldes? Og hvad kan vi gøre for at få hende tryk igen, for jeg tror det er fordi hun er utryg over et eller andet. Det startede da vi var på skiferie for 1½ uge siden, men er så blevet ved efter vi kom hjem.
Med venlig hilsen
Charlotte