Brev:
Han spiser sin flaske og er udhvilet, men det er mor ikke
8. februar 2010
Alder:
5 mdr.
Han spiser sin flaske og er udhvilet, men det er mor ikke
Hej igen :)
Så har jeg igen et spørgsmål :)
Lillebror er begyndt at vågner ca. kl. 5 og vil ikke sove længere. Han spiser sin flaske og er udhvilet, men det er mor ikke :) Han bliver puttet nu ca. kl 19.30. Spiser 1-2 flasker og ca. en enkelt gang skal vi ind og give ham sut eller vugge ham lidt. Det er lige meget om han om dagen sover 2 eller 4 timer, så vågner han alligevel tidligt. Er det bare en periode eller?
Kan du lave en døgnrytme til et barn på 5-6 mdr.
På forhånd tak :)