Brev:
Nan 1 eller Nan 2
8. februar 2010
Alder:
5 mdr.
Nan 1 eller Nan 2
Hej Helen
Jeg har en datter på ca. 5 måneder som får modermælkserstatning.
Indtil nu har jeg brugt Nan 1. Skal jeg skifte til Nan 2. På nan 2 kan jeg se at der står at dette kan bruges fra 4 mdr.
Med venlig hilsen
Marianne