Brev:
Kold MME ?
8. februar 2010
Alder:
7 mdr.
Kold MME ?
Kære Helen
Det er hidtil ikke lykkedes os at få August på nu 7 mdr til at drikke MME af flaske og det ærgrer mig fortsat da det betyder at min frihed er begrænset. Fx ville jeg enormt gerne kunne gå ud om aftenen til fx kl 23-24 stykker, men som det er nu er jeg nødt til at være hjemme ca 22, da han ofte vågner ved 22-23 tiden og vil have mælk hos mig.
August er nu efterhånden blevet ret god til at drikke af et lille snapseglas... så god, at han kan tømme 2-3 glas med væske og lave synkelyde og ikke spilde særlig meget. Her til eftermiddag prøvede jeg at give ham kold MME i glasset og det drak ham med stor fornøjelse 3-4 snapseglas af og virkede hungrende efter mere. Så tænker jeg jo at DET kan være et alternativ til min mælk, altså at tilbyde ham kold MME af glasset.
Tror du det er realistisk at han vil "nøjes" med et glas som ikke minder meget om et bryst ? Og er det ok at give ham MME koldt ? Sidst ville jeg gerne kunne give ham økologisk MME, men det fås vist ikke færdig i brikker, så hvis jeg skal lave det selv, kan jeg så bare køle det ned og give ham det koldt efterfølgende ?
Mange hilsner fra
Jane