Brev:
Er mine børns vægt i orden?
10. juni 2004
Alder:
2 år
Er mine børns vægt i orden?
Hvor meget må en dreng på 10 ½ år, der er 136 cm høj veje ?
Min datter på 2 år vejer 10 ½ kg. men er glad og veltilpas - er det for lidt ? (hun er 86 cm lang)