Brev:
Hvorfor egentlig sove på eget værelse?
10. februar 2010
Alder:
2 år, 2 mdr.
Hvorfor egentlig sove på eget værelse?
Hej Helen..
Lige et enkelt spørgsmål..
Min datter på 2 år sover stadig på vores værelse, i egen seng.. Hvornår synes du er en god ide at hun sover på sit eget værelse?
Vi nyder det virkelig og hun sover trygt når vi er der for hende når hun har brug for det.. :)
Jeg tænker bare om det snart er tid at hun flytter over, og hun så småt vænner sig til at skulle sove alene...
Er det unormalt at hun stadig sover i samme værelse som os? For jeg hører tit at "Nu må det være på tide at hun sover for sig selv", men jeg og manden er glad for det..
på forhånd mange tak..
Med venlig hilsen
Mariams forældre:)))