Brev:
For meget D-Vitamin?
10. februar 2010
Alder:
2 år, 1 mdr.
For meget D-Vitamin?
Hej igen;-)
Min datter på to drikker ikke mælk får derfor kalk tilskud, hun får unikalk tyggetbl. med D vitamin i. Hun får også en multivitamin hver dag.
Så er det jeg spørger dig om hun kan få for meget D vitamin?
På forhånd tak