Brev:
45 minutter på at putte
10. februar 2010
Alder:
16 mdr.
45 minutter på at putte
Hej Helen
Jeg er helt ked af at skrive til dig igen igen om søvn, men er ved at blive vanvittig. Siden jeg skrev til dig sidst om min datter, om putteproblemer er det stort set uændret. Det tager ca 45 min at putte hende, og det værste er, at hun de fleste dage er ked af det.
Vi har ikke ændret på putterutiner eller tidspunkt, siden jeg skrev sidst. Det har jo aldrig været nemt at putte hende, men burde vi ikke snart kunne forvente, at det bare nogle dage ikke behøves at tage så lang tid ?? Det er jo også et problem, at vi faktisk ikke kan putte begge børn selv, så hvis en af os skal noget, skal vi næsten have barnepige !
Jeg ved ikke, om du har et forslag til, om vi kunne gøre noget anderledes eller det simpelthen er tiden der skal arbejde for os, selv om det kniber med
Venlig hilsen
mor til 2