Brev:
Jordbær til børn og børstning af tænder
13. juni 2004
Alder:
6 mdr.
Jordbær til børn og børstning af tænder
Hej
Vi er et par mødre der er kommet i tvivl om hvor vidt vi må give vores børn på hhv. 6 og 7 mdr. jordbær?
Vi har nemlig læst modsatrettede oplysninger om det.
Hvornår skal man begynde at børste tænderne? Jeg kan netop nu mærke små takker i munden på min datter, skal jeg så ikke også allerede begynde?!
Venlige hilsner fra Jette