Brev:
Flyvetur med 2 mdr. gammel baby
5. juni 2004
Alder:
2 mdr.
Flyvetur med 2 mdr. gammel baby
Vi er en lille familie, som forventer familieforøgelse i juli måned. Når den lille er ca. 2 mdr. gammel kunne vi godt tænke os at tage en uge til Mallorca, men vi er i tvivl om, hvad flyveturen vil betyder for den lille. Vi hører mange forskellige meninger, men vi kunne godt tænke os at få at vide, om det på nogen måde er sundhedsskadeligt at flyve med et barn under 6 mdr.
På forhånd tak for hjælpen!