Brev:
Lav vægt
1. marts 2010
Alder:
2 år, 2 mdr.
Lav vægt
Hej Helen!
Min søn er en kvik lille dreng på 2 år og godt 11 kg. Han er lille og vågen:-) Trives, sjældent syg osv... Han er bare ikke særlig stor i forhold til jævnaldrende.
Hans far er heller ikke blandt de største (1,74m høj) og alle i min svigerfamilie er generelt meget små. Skal jeg bare acceptere, hans lave vægt, eller skal jeg give ham en mere energitæt kost? Han har en god appetit, men generelt spiser vi/han fedtfattigt.
Med venlig hilsen
lillemandens mor