Brev:
Tandgennembrud
15. juni 2004
Alder:
9 mdr.
Tandgennembrud
Min søn er 9 mdr. og ved at få sin første tand. Han har den sidste uges tid haft rød numse, været varm og forkølet. Appetitten har også været nedsat.
Jeg har hørt at det skulle være sværere for tænderne at bryde frem jo ældre barnet er (at gummerne skulle være mere hårde), men at man med fordel kunne anvende et trøskemiddel - men hvilket?
Med venlig hilsen
Anne