Brev:
Jerntilskud? - 11 mdr.
8. marts 2010
Alder:
11 mdr.
Jerntilskud? - 11 mdr.
Hej Helen
Lige et hurtigt spørgsmål igen fra mig. Jeg nåede jo lige at skrive til dig angående min søns behov for mælk nu hvor han snart er et år og derefter nedtrapning af flaskerne...
Men nu (fra den ene dag til den anden) gider han næsten ikke have flasken mere. Når han bliver lagt drikker han max 20-40 ml og ca kl 23 drikker han måske max 100 ml. Han bliver et år om ca 3 uger. Mit spørgsmål er derfor om det er nødvendigt at give ham jerntilskud til de sidste uger til han bliver et år?
Jeg har prøvet at give ham NAN2 for at han skulle få lidt mere jern, men hans mave går helt i hårdknude så vi gik tilbage til NAN1 igen. Jeg frygter derfor at skulle give ham et jerntilskud. Og når det er så tæt på at han bliver et år håber jeg ikke det er nødvendigt?
Kærlig hilsen
Rikke
P.s jeg har også givet ham lidt NAN i løbet af dagen i stedet for vand, men vi kommer ikke op på de 400 ml..