Brev:
Sover i mors og fars seng
9. marts 2010
Alder:
6 mdr.
Sover i mors og fars seng
Kære Helen
Jeg er igen blevet i tvivl, da jeg igen og igen får at vide at jeg skaber en uvane ved at lade min dreng sove hos mig om natten. Er du enig i dette?
Når jeg putter ham får han sin flaske i sengen, så synger han ;0) og kort tid efter putter han sit lille hovede helt ind til mig, hvorpå jeg nusser ham blidt og kort tid efter sover han. Han nyder trygheden og nærværet og for mig at se kan man ikke give for meget af det, men tager jeg fejl?
Putter jeg ham i egen seng bliver han ked af det og når han endelig sover vågner han ofte. Vi har ikke noget problem med at han ligger hos os og jeg satser ikke på at han gider at ligge der når han er 14 år...smiler. Men igen, jeg vil jo nødig lave problemer for mig selv og ikke mindst for ham.
Hilsen Pernille