Brev:
Hvor længe D-vitamin?
9. marts 2010
Alder:
2 år, 3 mdr.
Hvor længe D-vitamin?
Hej Helen...
Et hurtigt spørgsmål..
Mine rødder stammer fra Tyrkiet, jeg er selv født og opvokset i DK..
Jeg fik afvide da min datter blev født, at hun helst skulle have d-vitaminer lang tid endnu.. Faktisk hele livet.. Det var vores sundhedsplejerske der fortalte mig det..
Jeg bruger stadig d-dråber, og min datter er lidt over 2 år nu.. Jeg bruger så lidt flere dråber nu, men her er mit spørgsmål..
1) Skal jeg blive ved med d-dråber eller kan man købe dem som piller til børn?
2) Min datter bliver tit syg og derfor er jeg begyndt at give hende fiskeolie (beregnet til små børn fra 3 år), vitaminpiller og d-dråber får hun også hverdag.. Har du forslag til hvordan jeg kan hjælpe hendes immunforsvar på vej?
Det er virkelig synd for hende når hun er så tit syg.. Sidste gang var hun syg i næsten 3 uger, og havde tabt sig 2 kilo!!!!... Heldigvis går det den rigtige vej i øjeblikket...
Hilsen Mor til Mariam