Brev:
Mælk - 2 år, 3 mdr.
10. marts 2010
Alder:
2 år, 3 mdr.
Mælk - 2 år, 3 mdr.
Hej Helen!
Min dreng på 2 år og 3 mdr er stortset altspisende. Han har nu (desværre) fået den ide, at han ikke vil drikke mælk. Om morgenen får han havregryn med mælk på, - det glider ned uden problemer.
Herudover får han så lidt ost og ind i mellem noget sovs. Hvor meget svarer ost i gram til i forhold til ml mælk?
Under min anden graviditet havde jeg en periode, hvor jeg ikke kunne drikke mælk. Jeg kan huske, at min jordemoder sagde, at det ikke gjorde noget, hvis jeg bare kunne spise en portion havregryn med mælk, var det fint pga det høje kalkindhold i havregryn. Gælder det også for min søn, - at han egentlig får, hvad han har brug for ved at spise sin portion havregryn med mælk?
Med venlig hilsen
FM