Brev:
Gider ikke sove 2. lur
18. marts 2010
Alder:
8 mdr.
Gider ikke sove 2. lur
Hej Helen
Så har jeg brug for din viden og dine gode råd igen !
August er nu snart 9 mdr og sover efterhånden en rigtig god lang formiddagslur på 2-3 timer. Det er nemt at få ham til at sove om formiddagen og vi triller ofte tur med ham og stiller ham for at sove videre. Han er typisk vågen 3 timer inden han bliver træt igen. MEN så er det at der her de seneste par uger er opstået et problem med hans 2. lur som vi plejer at give ham ca 3- 3,5 timer efter han er vågnet fra sin formiddagslur. Pludselig er det som om han bare ikke vil sove her.
Han er meget svær = umulig at få til at falde i søvn på trods af at han er synligt meget træt, gnider øjne, gaber osv. Jeg forstår ikke helt hvad det er der sker og tænker på om det kan passe at han allerede nu er ved at lægge an til kun at skulle sove 1 lur dagligt. De gange han ikke vil sove anden gang er han vågen fra fx 12 til 19.30 g det klarer han uden at blive pylret eller umulig. Jeg synes dog alligevel det virker som lidt for lang tid for sådan en lille størrelse.
Hvad tænker du om dette ?
De bedste hilsner
Jane