Brev:
Lære at finde sutten selv
18. marts 2010
Alder:
21 mdr.
Lære at finde sutten selv
Hej Helen
Det går rigtig fint med Matthes - han er fræk, sjov, hidsig, sød, kærlig, stædig osv.
Han er nem at putte men han vågner en del gange i løbet af natten, og skal bare have sutten som jo er lige ved siden af ham...
Har du et godt fif til hvordan man lærer ham at finde sutten selv?
Derudover vågner han nogle gange al for tidligt om morgenen og er tydeligt ikke udsovet. har du et fif til hvad vi skal gøre i den situation? vi prøver at sige til ham at han skal sove mere og lægge ham, men så bliver han meget ked...
Kram Lea