Brev:
For stor til voksipose?
19. marts 2010
Alder:
7 mdr.
For stor til voksipose?
Hej Helen!
Endnu engang tak for alle dine uddybende svar og gode råd!
Min søn på 7 1/2 måned sover stadig i sin voksipose om natten. Det har været rigtig godt for ham, - han er super nem at putte (han finder hurtigt roen) og ligge tilbage i egen seng efter natamningen. Jeg tænker bare, om han er ved at være for stor til den...?
Han er jo en meget aktiv dreng om dagen (sidder selv på gulvet, kryber fremad på gulvet, triller rundt og øver sig i at rejse sig ved ting, hvilket han dog ikke helt har kræfter nok til endnu). Hæmmer jeg hans motoriske udvikling ved at ligge ham i voksien om natten? Hvornår vil det være passende, at han begynder at sove med dyne?
Med venlig hilsen
NM