Brev:
Kød og fisk til baby
22. marts 2010
Alder:
6 mdr.
Kød og fisk til baby
Hej Helen.
Hvor meget kød må en baby på 6 mdr få om dagen og hvor varieret skal det være på en uge, i mellem kød, fisk, fjerkræ og indmad?
Det er til et barn som er godt i gang med både grøntsagsmos og grød.
Venlig hilsen
Mor til madglad søn.