Brev:
Fryse i isterningebakker?
22. marts 2010
Alder:
6 mdr.
Fryse i isterningebakker?
Hej Helen.
Igen, tusind tak for en super brevkasse og for dine svar på mine tidligere breve.
Jeg har nogle få spørgsmål vedrørende mad og opbevaring af mad.
Kan man lave grøntsagsmos, have det i isterningebakker, også fryse det ned? og kan jeg varme det i mikroovn når den skal spises?
Jeg har nemlig købt nogle isterningebakker i ikea, og tænkte at hvis man kunne fryse ned forskellige slags, så kunne man jo mikse dem som man vil..
Med venlig hilsen
Helle