Brev:
Mad og sove - 9 mdr.
22. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Mad og sove - 9 mdr.
Hej!
Så er jeg her igen :) Jeg er godt nok glad for at jeg kan skrive til dig, jeg udnytter det i fuld stil!!
Og tak for dine mange gode svar. Jeg elsker dem!
Nå, men vi har jo før snakket om at min datter er lidt af en ugleunge, og der havde jeg så egentlig accepteret til sidst - efter megen kamp.
Men så skete der det HELDIGE at vi kom hjem fra ferie, og de 4 timer der er i forskel, gør at min datter vågner 7-730 om morgenen nu, og er træt kl 20. JUBIIIII
Endelig! Det er simpelthen så dejligt. Og tænk at det var jetlag der skulle gøre det. Så selvom at hun er lidt bøvle for tiden, fordi hun er lidt seperationsangst, så er det skønt at døgnrytmen er kommet et par timer bagud :)
Jeg er også begyndt på arbejde igen, eller, det vil sige, jeg får nogle tilkaldevagter en gang i mellem. Det betyder dog at jeg står op kl 7 og derfor vågner hun også senest 730 - hun skal simpelthen op. Hun skal enten passes eller i vuggestue, eller gå hjemme ved mig (eller min mand).
Det er lidt forskelligt. I og med det her, så er hun også blevet større, så maden skal jo også være derefter. Derfor vil jeg bede dig lave en af dine SKØNNE dagsplaner. Jeg har fornemmelsen af at hun er godt træt af grød. Hun er så småt begyndt at få rugbrødshapser (dem uden kerner) og det er hun vild med. Men grøden er hun træt af, og hun er lige begyndt at kravle, så det interesserer hende heller ikke så meget at spise.
Hvor meget MME må hun i øvrgt få i løbet af dagen.. og et lille tillægsspørgsmål: hvor mange timer i døgnet sover sådan en unge gennemsnitligt? Jeg tror nemlig hun er en rigtig trold med det, hun elsker LANGE middagslure.
Jeg glæder mig til dit svar :)
Kærlig hilsen
Sophie