Brev:
Forstyrre barnets søvn
22. marts 2010
Alder:
3 mdr.
Forstyrre barnets søvn
Kære Helen!
Jeg skriver igen med et nyt spørgsmål.
Min dreng på 3,5 mndr og jeg starter til babysalmesang i næste uge, og jeg har glædet mig, fordi jeg tror det bliver en rigtig god oplevelse for ham. Problemet er bare at det starter klokken 10.00, og det er lige det tidspunkt hvor han plejer at være meget træt og få sin formiddags lur. Han har da været vågen fra ca 6,30-7.00.
Bør jeg melde fra til det, så jeg kan bevare hans rutine som han er glad for, eller er det en skånsom måde at få det til at fungere på?
Kærlig hilsen
Guro