Brev:
Dagsplan og formiddagsmåltid
23. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Dagsplan og formiddagsmåltid
Hej Helen!
Min søn bliver 8 måneder lige om få dage. Vil du sende en dagsplan til et barn på 8-9 måneder, så vi har lidt at arbejde hen i mod?
Ligenu ser hans plan sådan ud:
Ml 4 og 6: ammes, sover videre hos mor
Ca 7.30: Vågner
Ca 7.45: Havregrød, frugt, vand af kop
Ca.9.15: formiddagslur, sover ca 1 time
Ca.11:skemad, gnavemad, vand af kop
ca.13:puttes (ammes inden), sover ca 2 timer
15/15.30:skemad, gnavemad og vand af kop
17.30:skemad, gnavemad, vand af kop
19.30:ammes og puttes
22/22.30:ammes
Da han vågner så sent om morgenen og efterfølgende bliver hurtigt træt igen på denne tid af dagen, har jeg svært ved at få et formiddagsmåltid mast ind. Er det ok, når han ellers spiser godt i dagens løb?
Med venlig hilsen
NM