Brev:
Øllebrød hvornår?
23. marts 2010
Alder:
5 mdr.
Øllebrød hvornår?
Hej Helen
Tak for en rigtig god brevkasse. Jeg har med stor interesse læst dine svar til andre læsere, men nu må jeg selv på banen!
Vi har en dejlig datter på næsten 5 mdr. (d. 31.) som er godt i gang med et grød-måltid om dagen. Jeg startede op med majsgrød blandet med sveskemos om formiddagen da hun var blevet 4 mdr. men er nu gået over til at give hende det om morgenen, da hun for første gang i dag har spist en hel portion. Jeg har tænkt mig inden for de næste par dage at prøve med risgrød, så hun får en anden smagsoplevelse.
Mit spørgsmål lyder på om jeg inden for kort tid kan prøve at give hende øllebrød til frokost så hun bliver bekendt med rugbrødssmagen eller om vi skal prøve med kartoffel/gulerod om aftenen i stedet?
Jeg har også tænkt mig at prøve at give hende æblemos om eftermiddagen efterfulgt af flaske, er det for meget på en gang?
Hilsen Mette