Brev:
Sødet grød?
23. marts 2010
Alder:
4 mdr.
Sødet grød?
Hej Helen
Når Ellen på 4½ måned starter på hjemmelavet tynd grød, skal den så sødes med frugtmos?
Vores egen sundhedsplejerske siger at den ikke skal, men i den bog man får om barnets kost, er alle opskrifter på hjemmelavet grød sødet med frugtmos!
Kærlig hilsen
Rikke