Brev:
Sover pludselig mindre
25. marts 2010
Alder:
21 mdr.
Sover pludselig mindre
Hej igen ;)
Kan det passe at børn i en alder af 21 mdr, begynder at regulere på deres søvn??
Valdemar er i løbet af den sidste uges tid begyndt at sove senere og stå tidligere op..
Før: ca 19.30/20-07
Nu: 20.30/21-06.30
Synes det er lidt mærkeligt, for han må da mangle noget søvn.
Det skal så lige siges at han har haft en ordentlig omgang roskilde syge i en hel uge for ca 2½ uge siden (hans første rigtige sygedage)
Hilsen Maibrit