Brev:
Lækker TYK baby
25. marts 2010
Alder:
4 mdr.
Lækker TYK baby
Kære Helen.
Som 2.gangs mor til en stor baby kan jeg nu alligevel ikke lade være med, at sende et lille spørgsmål omkring den lille dames størrelse.
Min skønne datter på 4½ måned er en lækker lille sag på 71 cm og vejer 9,4 kg. Hun har nogle gode lårbasser og 3 bildæk om mavsen når hun sidder op og så lige den dejlige dobbelthage:-)
Ja hun er altså så super charmerende og dejlig og jeg elsker alle elastikkerne og dellerne, men er hun for stor? Man kan vel i virkeligheden ikke rigtig gøre noget ved det vel??
Hun får ca. 500-700 ml MME2 pr. døgn og så spiser hun 1½-2 dl grød (hjemmelavet ris eller quinoa med lidt frugtmos og tidselolie) og så spiser hun ca et halvt glas frugtmos til middag. Hun er sulten og spiser som sagt godt..
Kravler hun det hele af, eller??
Kærlig hilsen
mor