Brev:
Vil ikke spise rugbrød - 9 mdr.
27. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Vil ikke spise rugbrød - 9 mdr.
Hej Helen.
Nu har jeg med stor glæde læst mange af dine svar til de andre mødre herinde, men nu må jeg selv på banen:-)
Min datter Emma på 9 mdr. har desværre haft to gange mellemørebetændelse i streg, og efter dette vil hun ikke længere spise rugbrød. Vi startede med det da hun var ca. 7 måneder og det gik så fint indtil hun blev syg. Det har jo nok åbenbart gjort ondt på hende, men det gør det vel ikke længere?
Mosen/grøden er vi begyndt at gøre tykkere og det går også fint. Men stykker af kartoffel, rugbrød osv. vil hun ikke spise længere. Det spytter hun bare ud. Hun får havregrød til frokost i dagplejen i stedet for.
Hvordan kommer vi igang igen?
Hilsen Trine