Brev:
Ørebarn og mælk
27. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Ørebarn og mælk
Hej igen :-)
Kan lige så godt få spurgt om det hele på én gang.
Jeg har hørt at "ørebørn" eller ihvertfald børn med mellemørebetændelse helst ikke må få mælk. Gælder det også MME?
Fik at vide man skulle give dem soyamælk i stedet, men det er vel ikke lige så sundt og nærende som alm. komælk?
Ammer kun én gang nu - det er om natten. Og hun får ikke flaske.
Hvor meget mælk/MME skal hun have om dagen?
Hilsen