Brev:
Tage på i vægt igen
30. marts 2010
Alder:
20 mdr.
Tage på i vægt igen
Hej Helen
Tusind tak for dine tidligere svar. Efter vi fjernede bøjlen på stolen er hendes onani stoppet her, hvilket er en stor befrielse. Nu foregår det kun i bilen som jo er lidt sværrere at undgå, men samtidig også mindre forstyrende :-)
I de sidste måneder har vores datter været meget syg med diverse virusser, skoldkopper, 3 dags feber, væske i ørene m.m. Hun har aldrig været en tyk pige, men er nu blevet meget tynd. Fordi sygdomsperioderne kommer så hurtigt efter hinanden når hun ikke at komme op på sin tidligere vægt. På nuværende tidspunkt vejer hun 10 kg og 85,5 cm høj. Vi synes begge hun trænger til at tage på i vægt, hvilket lægen også har kommenteret, så hun har lidt mere at stå imod med.
Når hun er rask spiser hun ok til alle måltider, men er ikke meget for kød til aftensmaden. Det eneste kød der glider ned er i lasagne, fiskefrikadeller og nogle gange almindelige frikadeller.
Tidligere har hun spist ALT inklusiv alt kød. Morgenmaden kan også været meget svær, så vi prøver at skifte lidt mellem havregrød og youghurt med havregryn.
Hvordan hjælper vi hende bedst med at tage noget på igen?
Venlig hilsen
Forældrene