Brev:
Kostplan 4½ mdr.
9. juni 2004
Alder:
4 mdr.
Kostplan 4½ mdr.
Har skrevet før angående start på skemad til min datter på 4½ måned. Gjorde som du anbefalede og startede på skemad.
Fik givet hende igår for første gang økologisk frugtmos. Jeg troede, jeg kunne nøjes med to skeer. Hun spiste hele glasset. Inden havde hun spist 250 ml mme NaN 1.
I øvrigt er det sådan, at hun plejer at spise 5-6 flasker á 250 ml mme NaN. Jeg synes, at det er svært at finde ud af, hvad og hvor meget hun skal spise på et døgn. Kunne du lave en kostplan til hende?
På forhånd tak.