Brev:
Ny erstatning?
5. april 2010
Alder:
1 mdr.
Ny erstatning?
Hej Helen:)
Jeg har en dreng på 6 uger som er helt rask og normal ..
Fødslen var fantastisk og han er født 3 dage før termin:)
Vi har desværre haft problemer med amningen så jeg har brugt en "malkemaskine" så han har fået noget af min mælk + nutramigen de første 4 uger..
Min kæreste (min søns far) har allergi for mange forskellige ting og han har også en smule astma og tager ventuline en gang dagligt, og det samme har min mor.. jeg har dog ingen allergi eller astma.. men vi fik afvide på hospitalet at vi skulle give ham Nutramigen da de begge havde astma og allergi, men hans afføring blev meget hård så min sundhedsplejerske sagde at vi kunne give ham lidt (5ml. om dagen) lactulose, men det virkede ikke rigtigt.. så nu har jeg snakket med en veninde som har lidt dårlig erfaring med Nutramigen og hun har rådet mig til at skifte erstatning til "modermælkserstatning" fra Beauveis.
Mit spg. er så om det er okay eller om det er helt galt...
Han har nu fået den nye erstatning + 5 ml. Lactulose i 2 dage og hans afføring ser meget bedre ud, men pludselig begynder han at få små røde knopper i ansigtet og lidt på halsen.. Jeg er i tvivl om det hænger sammen med den nye erstatning eller om det bare er hormonknopper...
Håber at du kan hjælpe en lidt forvirret mor:)
Knus og på forhånd tak:)
Camilla