Brev:
Vil ikke sove om dagen - 2 mdr.
21. juni 2004
Alder:
2 mdr.
Vil ikke sove om dagen  - 2 mdr.
Hej
Jeg har en datter 2 mdr. som jeg udlukkende ammer, hun sover fint om natten fra ca kl. 21:00 til 04:00-05:00 og får så en tår bryst og vågner så igen ved 06:00-07:00, og så vil hun ikke sove mere før hun igen bliver lagt til at sove om aftenen - selvom hun er træt og pivet i løbet af dagen, hvor hun kun har lyst til at hænge ved mig med bryste i munden og hyggespise og hyggesove
Trine