Brev:
Mad - Grød/mos
7. april 2010
Alder:
5 mdr.
Mad - Grød/mos
Kære Helen
Igen tak for dine gode og fyldige svar, det hjælper så meget.
Jeg har lige nogle hurtige spørgsmål vedrørende grød/mos etc. Vores datter er nu 5 måneder og 10 dage, og jeg giver hende også grøntsager om aftenen. Hun virker meget interesseret nu og spiser også noget. Dog må jeg næsten altid give hende bryst før, for hun vågner fra sin lur og "skriger" af sult. Er det forkert? Eller skal jeg helst give hende grød/mos før bryst?
Hendes afføring har også ændret sig, ca 1 gang om dagen (nogengange går der 2 dage) har hun afføring som er meget hårdere/klumpet og lidt "paste" agtig, er det korrekt, eller skal jeg prøve at få hende til at drikke mere vand af koppen, så hun ikke får hård mave?
Tusinde tak for din hjælp.
Med venlig hilsen,
Marie