Brev:
Sutteflaske om morgenen
7. april 2010
Alder:
12 mdr.
Sutteflaske om morgenen
Hej.
Min søn er lige blevet et år. Han får 240 ml MME i sutteflaske når han vågner, han elsker flasken - og faktisk syntes min mand og jeg, også det er hyggeligt, når han ligger der imellem os.
Men skal sutteflaske ud nu når han er 1 år?? Kan vi blive ved lidt mere, men bare med ko-mælk?? Eller skal vi ud af fjerene og få gang i morgenmaden??
For han har vel ikke brug for MME mere, og man skal vel også prøve at begrænse sutteriet??
Venlig hilsen
Conradsmor