Brev:
Flaske til natten eller skemad eftermiddag og aften?
7. april 2010
Alder:
4 mdr.
Flaske til natten eller skemad eftermiddag og aften?
Hej Helen.
Som vi snakkede om tidligere, rådede du mig til at give Magnus en natflaske med MME sen aften, det har jeg gjort og det har egentlig også virket.
Lidt mærkeligt har det været, om det har nogen sammenhæng ved jeg ikke. Jeg startede med Allomin og der sov han super i tre dage, 4½ time efter han havde fået den. Men så købte min mand dem der hedder Nan1 og nu sover han 2 timer.
Min SP siger så til mig, at jeg hellere skal give ham grød om eftermiddagen og om aftenen og ikke flaske, fordi han godt kan blive tørstig af MME når han er ammebarn... Jeg vil bare lige høre dig, hvad din mening er om det?
Han virker heller ikke så interesseret i grøden, har nu prøvet forskellige tidspunkter og forskellige varianter af grød..
Normalt ville man jo bare vente lidt med grøden, men mit problem er jo netop, at han er så stor og sulten, at jeg ikke tror at han bliver mæt, kun med min mælk.
Han er lige blevet vejet og er nu 4 mdr. og vejer 9,2 kg og er 69 lang.
Glæder mig til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Rie