Brev:
Påklædning udendørs
8. april 2010
Alder:
9 mdr.
Påklædning udendørs
Hej Helen,
Jeg har lige endnu et spørgsmål til dig:
Hvor meget tøj skal Xander have på når jeg lægger ham ud for at sove i sin barnevogn i denne tid?
Nogle dage er det jo køligt og andre dage er det mere lunt, så jeg synes det er svært at finde ud af hvor meget tøj han skal have på.
Vi har en flyverdragt til ham fra Mikkline, som kan holde ham varm ned til -15 grader, men er den for varm?
Og kan jeg lægge ham ud i udelukkende en fleecetrøje eller skal han have fleecedragt på?
Han sover med sin babydyne i barnevognen, altså ikke i Voksi-pose, da vi syntes det virkede alt for varmt for ham.
Han er et varmt barn (meget varmt siger vores sundhedsplejerske), men jeg vil selvfølgelig heller ikke have at han fryser. Omvendt er jeg også bange for at han har det for varmt når han sover, for jeg har hørt at det øger risikoen for vuggedød.
På forhånd tak for svar ;)
Med venlig hilsen
Louisa