Brev:
Sove selv indendøre
9. april 2010
Alder:
5 mdr.
Sove selv indendøre
Hej Helen.
Vi står i en lille dum sovesag. Vores datter Olivia sover igennem hver nat og det er jo pragtfuldt, MEN hun bliver puttet i sin barnevogn hver aften og sover ude 1-1½ time og derefter kan vi nemt bære hende i seng og hun sover videre.
Vi vil gerne bare kunne putte hende i egen seng, især her til sommer hvor vi jo sidder på terassen (hvor hun sover) om aftenen.
Vi kender alle putteritualer og hun græder ikke når vi lægger hende. Hun kan sagtens ligge ½ time og banke armene ned i madrassen men hun hidser sig lidt op, kan vi høre på hendes hurtige vejrtrækning og hun har STORE øjne (også selvom vi ved hun er træt.)
Problemet er, at hun ikke får ro til at falde i søvn. Storebror er en meget højttalende ung mand. Han taler KONSTANT og meget HØJT.
Det kan hun ikke sove fra:-(
Han bliver puttet ved 19:30 - 20 tiden og ofte bliver Olivia puttet et sted mellem 19-20 (alt afhængig af hendes sene eftermiddagslur), så det er ret tæt på hinanden de puttes, men hende kan jeg jo ikke trække, da hun så bliver tvær.
Så what do we do? Nogle idéer??