Brev:
Natte søvn - 16 mdr.
11. april 2010
Alder:
16 mdr.
Natte søvn - 16 mdr.
Hej igen kære Helen.
Jeg har total krise og du er nød til at rede mig. tvillingerne er nu 1 år og 4 mdr gamle. de spiser ikke helt så meget som de har gjort men jeg tror det er pga tænder? til nat får de vælling. og i løbet af natten får de op til 2 flasker mælk for at jeg kan få ro på. De vågner op til 15 gange hver om natten, og har gjort det rigtig længe. de er snottet og sådan og har været det længe men tror ikke det er det, men selvfølgelig har det lidt indflydelse.
Deres far og jeg er gået fra hinanden, men bor dog sammen indtil jeg finder andet, så synes heller ikke det kan være det der påvirker dem, men vi er enige om at hvis vi ikke snart får noget søvn så stiller vi skoene, vi har ikke sovet en hel nat i over en måned. så du er nød til at give mig et gude råd, eller komme og tage drengene et par nætter..
Venlig hilsen
den meget meget smadrede tvillinge mor