Brev:
Hvor meget modermælkserstatning i døgnet til nyfødte
19. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Hvor meget modermælkserstatning i døgnet til nyfødte
Hej
Er det korrekt, at et spædbarn (5 dage) skal ha´ 1/6 del af sin vægt i erstatning i døgnet fordelt på 5-6 måltider?
Jeg har så brugte brystvorter, at jeg er nødt til at give erstatning indimellem og så malke mine bryster ud ved håndkraft. Jeg kan ikke gi hende min mælk endnu, da den først er ved at løbe til nu.
Med venlig hilsen
Annette Rasmussen