Brev:
Afsted uden børn ?
22. juni 2004
Alder:
2 år, 6 mdr.
Afsted uden børn ?
Hej
Jeg vil gerne have din uforbeholdne mening omkring hvorlænge er barn på 2,5 år kan blive passet (uden traumer)?
Sagen er den at vi har 2 dejlige unger en på 8 år og en på 2,5 år ingen har prøve at blive passet ved andre end mormor og morfar og kun med en overnatning og det er sjældent det er med overnatning.
Nu er sagen den at jeg så hamrende gerne ville til en koncert som desværre er i udlandet og vi skulle evt. afsted onsdag sidst på eftermiddagen og komme hjem igen søndag eftermiddag. Men jeg er også af den opfattelse at mine kære poder er alt og jeg normalt ikke ville drømme om at lade dem passe så længe. De er glade ved deres bedsteforældre og den store kan man jo tale med om det.
Men er det for længe at lade dem passe?
Jeg lover dig jeg tager dine ord til efterretning for jeg vil aldrig rejse fra dem hvis det er for længe.
Så vær ærlig, jeg er nemli selv meget i tvivl men især med ham på 2,5 år, jeg ved ikke om han er for lille.
Venter med spændning på dit svar.
Med venlig hilsen
Bitten