Brev:
Min søn sveder meget når han sover
23. juni 2004
Alder:
8 mdr.
Min søn sveder meget når han sover
Kære Brevkasse
Min søn er 8 måneder gammel. Han sveder rigtig meget mens han sover. Om dagen sover han udenfor i barnevognen, uden hue, og når han vågner, er hans hår vådt, hans hoved sveder så meget at madrassen er gennem våd ved hoved område.
Er det fordi han har det for varmt mens han sover? Han bliver ikke klædt for varmt når han sover.
Hvordan kan jeg forhindre at han sveder så meget? Tak for hjælpen.
Med venlig hilsen,
Mai Tran