Brev:
Vil gerne være gravid
23. juni 2004
Alder:
18 år
Vil gerne være gravid
Hejsa
Jeg er en pige på 18 år som meget gerne vil være gravid, mig og min dejlige kæreste har været sammen i to år og ønsker inderligt at blive forældre. Ved godt det er tidligt, men vi føler os klar.
Jeg stoppede med p-piller for 4mdr siden, men der er ikke sket noget endnu. Er det normalt? For hver gang min menstruation kommer bliver jeg bare så skuffet og føler jeg ikke duer til noget? Skal vi bare give det tid?
Min sidste menstruation var dog meget mild i sidste gang (normalt bløder jeg utrolig meget og i lang tid, ca 11 dage) Kan det betyde noget?
Min cyklus er ca 23 dage, hvornår har jeg så ægløsning, har nemlig hørt fra nogen at det er 14 dage fra den første menstruations dag, mens jeg har hørt fra andre at det er fra sidste menstruationsdag, hvad er korrekt?
Håber på svar snart, da vi begge er meget kede af at det ikke lykkes.
Knus Lotte