Svar: Vil gerne være gravid
23. juni 2004
Alder:
18 år
Kære Lotte
Det er helt normalt ikke at blive gravid med det samme man stopper med p-pillerne, så du skal bare give det tid:o)
Når du har spist p-piller vil din cyklus normalt være på 28 dage, hvorfor det undrer mig lidt at du skriver at din cyklus kun er på 23 dage? Det kan dog være helt normalt.
Man har ægløsning midt i perioden og det vil sige at hvis man har en cyklus på 28 dage, så vil ægløsningstidspunktet ligge 14 dage fra sidste menstruations første dag.
Håber det lykke for jer, sender også dig et knus.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske