Brev:
Er der et spisetog på vej?
16. april 2010
Alder:
5 mdr.
Er der et spisetog på vej?
Hej Helen.
Jeg har en datter på 4,5 mdr og hun bliver ammet fuldt og trives rigtig godt. Min vurdering er at jeg har rigeligt med mælk og at hun ikke er mere sulten. MEN hun virker super interesseret når jeg spiser, åbner selv munden når hun får d dråber og laver mange mund tunge bevægelser.
Er det et "spisetog" der er på vej? Hvis ja er det så om at hoppe på det eller kan det godt vente så længe hun bliver mæt af mælk ? Hvis ja hvad skulle vi så give hende? Jeg har et ønske om at amme fuldt til hun er 6 mdr. men selvfølgelig kommer hendes behov først.
Derudover bruger hun ikke sut og jeg er begyndt at blive brugt lidt som sut om natten. Kan vi introducere hende for en sut nu og i givet fald hvilken? Hendes mave rumler meget om natten så måske det kunne hjælpe hvis hun kunne sutte uden at få noget, tænker jeg.
På forhånd tak.
Hilsen en lykkelig mor