Brev:
Kold mme og spise mængde
23. juni 2004
Alder:
4 mdr.
Kold mme og spise mængde
Hej
Mit spørgsmål lyder: Hvor gammel skal børnene være før de må drikke kold mme? For eksempel i købe kartonerne.
Og så har jeg også det problem, at jeg ikke synes min datter spiser nok.
Hun får 150 ml til morgen, måske en halv potion risgrød til middag efterfulgt af 100 ml mme (nogle gange 50 mere).
Senere på eftermiddagen spiser hun 100 ml igen. (Med meget besvær + nogle gange 50 mere.)
Til aften 200 ml og måske 25-75 ml inden hun går i seng. Og så sover hun altså ca 10-12 timer i træk.
Jeg er ikke begyndt at give hende mos om aftenen endnu.... Hun er ikke helt hård til det endnu.
Hun er 4 1/2 måned og vejer 7 kilo og er 69 cm lang.
Med venlig hilsen
Anni